افتتاح مرکز بازیافت جدید در ایالت کنتیکت آمریکا

یک مرکز بازیافت جدید و پیشرفته در ایالت کنتیکت آمریکا افتتاح شده است که می‌تواند سالیانه ۵۰ میلیون بطری و قوطی را بازیافت کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، به تازگی یک مرکز بازیافت جدید و پیشرفته در ایالت کنتیکت آمریکا افتتاح شده است که قادر است سالیانه ۵۰ میلیون بطری و قوطی را بازیافت کند؛ این مرکز بازیافت جدید که اوایل هفته افتتاح شده است، تا حد امکان مانع انتقابل بطری‌ها و قوطی‌های قابل بازیافت به محل دفن زباله می‌‎شود.

دستگاه‌های موجود در مرکز بازیافت جدید می‌تواند در عرض یک دقیقه تا ۱۰۰ بطری و قوطی را بازیافت کند؛ لازم نیست زباله‌های قابل بازیافت خود را جداسازی کنید، فقط کافی است پلاستیک، قوطی و شیشه را در یک کیسه به این مرکز تحویل دهید، البته ماشین‌های اتوماتیک نیز برای جمع‌آوری این زباله‌ها در سطح شهر در نظر گرفته است، افراد به ازای قوطی‌ها و بطری‌هایی که تحویل می‌دهند، پول دریافت می‌کنند.

با توجه به اطلاعات ارائه شده، شهروندان ایالت کنتیکت بادی از ماه ژانویه سال آینده برای هر بطری که خریداری می‌کنند، به جای پنج سنت، ۱۰ سنت پرداخت کنند، بنابراین افتتاح مراکز بازیافت قوطی و بطری از اهمیت زیادی برخوردار است.

کد خبر 702659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.