کاروان تکواندوی ایران آماده جبران نتایج در جام ریاست فدراسیون جهانی

تکواندوکاران ایران جهت حضور در جام ریاست فدراسیون جهانی راهی کشور اردن شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پنجمین دوره جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو در قاره آسیا با حضور ۴۱۰ تکواندوکار طی روزهای هجدهم تا بیستم آبان‌ماه به میزبانی اردن در شهر امان برگزار خواهد شد.

مهدی حاجی‌موسائی، ابوالفضل زندی، مهران برخورداری، آناهیتا توکلی و ساینا کریمی جهت حضور در این مسابقات صبح امروز راهی اردن شدند.

ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده پس از حضور در مسابقات پاکستان، از اسلام‌آباد به همراه مینو مداح سرمربی تیم ملی بانوان راهی امان می‌شوند.

طبق برنامه اعلام شده مبینا نعمت‌زاده و ناهید کیانی در وزن ۵۳- و ساینا کریمی در ۴۶- کیلوگرم بانوان روز نخست مسابقات برابر با هجدهم آبان‌ماه به دیدار با رقبا می‌روند.

روز جمعه در روز دوم و پایانی رقابت‌ها نیز آناهیتا توکلی در وزن ۷۳+ کیلوگرم، مهدی حاجی موسائی، ابوالفضل زندی و مهران برخورداری به ترتیب در اوزان ۵۴-، ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم به روی شیاپ چانگ خواهند رفت، هدایت تیم آقایان در این رویداد برعهده مجید افلاکی به عنوان سرمربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز خواهد بود.

با توجه به اهمیت این مسابقات و ۲۰ امتیازی که به نفرات برتر هر وزن در راستای ارتقای امتیازات در مسیر کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد؛ اسامی نفرات سرشناسی از جمله «پو ین چن»، «پو یا سو» و «ینگ سوان هوانگ» از چین تایپه، «می ریو کانگ» و «تائه جون پارک»، «دابین لی»، «جون جانگ»، «گئون وو سئو» از کره جنوبی، «زید الهلوانی»، «زید کریم»، «جولیانا الصادق»، «صالح الشرابتی» و «راما ابوالراب» از کشور میزبان، «شوخرات سالائف»، «فروزا سادیکووا»، «جسوربک جایسانوف» و «سوتلانا اوسی پووا» از ازبکستان، «جواد آقائف» از جمهوری آذربایجان، «دنیا ابوطالب» از عربستان سعودی، «اومایما ال بوچی» و «ندا لعرج» از مراکش، «لی ژو»، «زونگشی لو» و «وانگ» از چین، «سولنا وولته تو» از فرانسه و … در میان ثبت نامی ها دیده می‌شود.

کد خبر 702654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.