تأمین به موقع کالاهای اساسی در اولویت است

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه تنها رصد و کنترل نمی‌تواند مانع از کمبود و گرانی در بازار شود، گفت: تأمین به موقع کالاهای اساسی در سطح بازار عرضه بسیار ضروری و در اولویت کاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت کردستان، طه سمیعی در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کردستان اظهار کرد: در این کارگروه برای میزان نیاز میوه و مرکبات پایان سال به این نتیجه رسیده‌ایم که ۲۰۰ تُن سیب و ۲۵۰ تُن پرتقال خرید و حمل آنها به استان انجام شود تا در روزهای پایانی سال، مردم دچار مشکل نشوند.

وی افزود: همچنین یکی از مصوباتی که تاکید بر رسیدگی آن شده، بحث مواد غذایی از جمله لبنیات، گوشت قرمز و گوشت مرغ در سطح بازار است و بازرسان با نظارت و بازرسی و اجرای گشت‌های مشترک قیمت‌های بازار را کنترل و از افزایش قیمت جلوگیری می‌کنند تا مصرف کنندگان دچار مشکل نشوند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره‌کل صمت کردستان با بیان اینکه تنها رصد و کنترل نمی‌تواند مانع از کمبود و گرانی در بازار شود، گفت: تأمین به موقع کالاهای اساسی در سطح بازار عرضه بسیار ضروری و در اولویت کاری است.

سمیعی خاطرنشان کرد: بحث افزایش قیمت مرغ در چند روز اخیر مورد بررسی قرار گرفته است و در حال حاضر افزایش کنجاله سویا و جوجه یک روزه باعث افزایش قیمت تمام شده مرغ گرم در سراسر کشور شده است.

کد خبر 702640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.