نقش مهم سد گلمندره در پیشگیری از وقوع اتفاقات ناگوار سیل در خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی با اشاره به تکمیل سد گلمندره در دولت سیزدهم گفت: هدف از ساخت این سد، کنترل سیلاب ورودی به جنگل گلستان بود که روز گذشته نقش مهمی ایفا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _چهارشنبه هفدهم آبان_ در شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: ابتدای دولت سیزدهم سد گلمندره شهرستان گرمه ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، اما دولت این پروژه را دارای اولویت توصیف کرد و اعتباراتی برای تکمیل آن قرار داد.

وی افزود: هدف از ساخت این سد، کنترل سیلاب ورودی به جنگل گلستان بود که روز گذشته نیز نقش مؤثری در این حوزه داشت و عبارتی جلوی اتفاقات ناگوار را گرفت.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در دولت سیزدهم توجه خوبی به تخصیص اعتبارات بخش آب شده است، گفت: این سد نقش مؤثری نیز در بهبود وضعیت کشاورزی در اراضی پایاب و رونق وضعیت صنعت و اقتصاد این منطقه خواهد داشت.

حسین‌نژاد با تاکید بر اینکه مدیران دستاوردهای دولت را تبیین کنند، تصریح کرد: دولت طرح‌های عمرانی خوبی را در استان اجرا و تکمیل کرده است که باید با هدف امیدآفرینی برای مردم تبیین شود.

وی اظهار کرد: تأسیس شهرستان‌های تازه تأسیس مانه و بام و صفی‌آباد از خواسته‌های مردمی بود که در دولت سیزدهم محقق شد.

استاندار خراسان شمالی افزود: ایجاد این شهرستان‌های جدید موجب امید و انگیزه در میان مردم آن مناطق شده است اما برای افزایش رضایتمندی باید استقرار ادارات در این شهرستان‌ها تسریع شود.

کد خبر 702637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.