میلان و زلاتان در آستانه‌ همکاری دوباره‌

زلاتان ابراهیموویچ، فوق ستاره سوئدی، ممکن است پس از آویختن کفش‌هایش، این‌بار با نقشی جدید به میلان بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتان ابراهیموویچ، در ماه ژوئن و با ۴۱ سال سن، مقابل هواداران میلان در سن سیرو از فوتبال خداحافظی کرد.

این بازیکن سوئدی اکنون می‌تواند به جمع روسونری بازگردد و نقش جدیدی را برعهده بگیرد، جورجیو فورلانی، مدیر میلان تأیید کرد که مذاکرات با مهاجم سابق انجام شده است.

او به رسانه Sky Sport Italia گفت: «زلاتان، قهرمانی بوده که برای همه میلانی‌ها عزیز است. ما ماه‌ها با او صحبت کرده‌ایم و خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد. من نمی‌خواهم در حال حاضر درباره نقش‌ها صحبت کنم، اما او یک قهرمان بزرگ است، واقعاً به میلان اهمیت می‌دهد.»

ابراهیموویچ یک چهره الهام‌بخش است و با استقبال گرمی از سوی هوادارانی که با او را در طول دو دوره مختلف، دو عنوان قهرمانی سری‌آ را کسب کردند، رو به رو خواهد شد.

زلاتان قبلاً به بازگشت خود اشاره کرده است، او عکسی در ایکس (توئیتر سابق) منتشر کرد با عنوان «تیک تاک تیک تاک» (یعنی این اتفاق نزدیک است.)

به نظر می‌رسد که مذاکرات بین میلان و ابراهیموویچ ادامه یابد و انتظار می‌رود مهاجم سابق روسونری، نقش سفیر را برعهده بگیرد که همچنین می‌تواند بخشی از کادرفنی استفانو پیولی شود.

کد خبر 702601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.