سی‌امین نشست از سلسله نشست‌های بازآفرینی شهری فردا برگزار می‌شود

سی‌امین نشست از سلسله نشست‌های بازآفرینی شهری با موضوع «ارزیابی و ارائه مدل تحقق‌پذیری پروژه‌های بازآفرینی شهری در ایران» فردا (پنجشنبه) به ابتکار سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، دبیرخانه انتقال تجربیات بازآفرینی منطقه دو کشور در راستای دانش‌افزایی و توانمندسازی کارکنان در حوزه بازآفرینی شهری، با تأکید بر محورهای آموزشی شرکت بازآفرینی شهری ایران، سی‌امین نشست را با موضوع «ارزیابی و ارائه مدل تحقق‌پذیری پروژه‌های بازآفرینی شهری در ایران» برنامه‌ریزی نموده است.

در این نشست مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور پارس آرایه شیراز، موضوع «پروژه‌های مرتبط با بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد شهری شیراز در بیست سال اخیر» را به عنوان نمونه موردی ارائه خواهد کرد.

«دبیرخانه انتقال تجربیات بازآفرینی منطقه دو کشور» که ریاست آن به مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان سپرده شده است، فعالیت‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها برگزاری سلسله نشست‌های بازآفرینی شهری است.

این نشست‌های تخصصی از بهمن‌ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و هر هفته برگزار می‌شود که مسئولان و تصمیم‌گیران حوزه بازآفرینی شهری شاغل در فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و استانداری‌های استان‌های اصفهان، فارس، قم و یزد جامعه مخاطبان هدف این رویدادها را تشکیل می‌دهند.

سی‌امین سلسله نشست‌های بازآفرینی شهری فردا برگزار می‌شود


سی‌امین سلسله نشست‌های بازآفرینی شهری با موضوع «ارزیابی و ارائه مدل تحقق‌پذیری پروژه‌های بازآفرینی شهری در ایران» فردا _ پنجشنبه هجدهم آبان_ ساعت ۱۰ به صورت مجازی با حضور اعضای دبیرخانه برگزار خواهد شد که علاقمندان می‌‎توانند از طریق لینک اسکای‌روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/nosazibehsazi/bazafarini در این وبینار مجازی شرکت کنند.

کد خبر 702583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.