بدهکاران دانه‌درشت مطالبات مدیریت شهری کرج را پرداخت کنند

شهردار کرج گفت: وصول مطالبات شهرداری از دانه‌درشت‌ها به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرج، مهرداد کیانی صبح امروز _چهارشنبه هفدهم آبان_ در جلسه شورای برنامه‌ریزی که با حضور عمار ایزدیار عضو شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد با اشاره به اینکه بند «ت» باید مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد، اظهار کرد: کرج در این خصوص رتبه ممتازی در کشور دارد، اما اگر بخواهیم به این آمارها اکتفا کنیم آسیب می‌بینیم، برای این اقدام باید به‌طور جدی وقت گذاشت و مدیران از دستگاه‌های نظارتی خود بخواهند تا پای کار بیایند.

وی افزود: نکته‌ای که مدیران باید در نظر بگیرند، بهره بردن از ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی است، با استفاده از این ابزارها می‌توان درصد مشارکت شهروندان در برنامه‌های مورد نظر را دوچندان کرد.

شهردار کرج با بیان اینکه مطالبات شهرداری از دانه‌درشت‌ها باید وصول شود، خاطرنشان کرد: دانه‌درشت‌ها مشخص هستند، موضوع مطالبات شهرداری از بدهکاران عمده نیز بحث دیگری است که باید به آن پرداخته شود.

کیانی ادامه داد: پس از مشخص شدن لیست بدهکاران عمده، هفته به هفته بررسی می‌شود که چقدر از این بدهی‌ها توسط مدیران وصول شده است.

وی با اشاره به موضوع دست‌فروشی و سد معبر تصریح کرد: به‌تازگی دادستان البرز بیاناتی داشت، ابتدا وظیفه دارم از زحمات و تلاش همکاران تشکر کنم، اما این اقدامات کافی نیست. شما تنها مدیران روز نیستید، باید شب نیز فعالیت داشته باشید و شهر را به دقت زیر نظر بگیرید.

شهرداری کرج گفت: در ساعات پایانی شب، شهر در تصرف برخی دست‌فروشان قرار می‌گیرد که بیشتر از محمدشهر و شهرهای اقماری می‌آیند، این اتفاق در شأن این کلان‌شهر نیست و دست‌فروشان بعد از ساعت اداری و در ساعات پایانی شب نباید در شهر رها شوند.

کد خبر 702479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.