کشف محموله بزرگ موادمخدر و مهمات جنگی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲۷۵ کیلوگرم ماده مخدر شیشه و تعدادی مهمات جنگی از یک دستگاه خودروی سواری در محور شهرستان میرجاوه کشف و خودرو توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان صبح امروز _چهارشنبه هفدهم آبان‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدام اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی که اقدام به حمل مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان میرجاوه می‌کردند، مطلع شدند و دستگیری آن‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی و گشت‌زنی هدفمند سوژه مورد نظر که یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل دو سرنشین بود را شناسایی کردند و تحت تعقیب و رصد خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان پس از مشاهده مأموران خودروی حامل مواد افیونی را رها کردند و از صحنه متواری شدند که پس از توقیف خودروی موصوف، در بازرسی از آن مقدار ۲۷۵ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد افیونی از نوع شیشه و مهمات جنگی کشف شد.

سردار جلیلیان با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آن‌ها را نخواهد داد.

کد خبر 702467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.