گیتیزن‌ها به دنبال سومین پیروزی در خانه / تلاش فولاد سیرجان برای حفظ صدرنشینی

لیگ برتر والیبال مردان در هفته چهارم، امروز با برگزاری هفت دیدار در شهرهای اردکان، ارومیه، یزد، تهران و اصفهان پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ برتر والیبال مردان در هفته چهارم دور رفت مرحله مقدماتی، امروز _چهارشنبه هفدهم آبان‌_ با برگزاری هفت دیدار در شهرهای اردکان (دو مسابقه)، ارومیه، یزد، تهران و اصفهان پیگیری خواهد شد.

تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و پاس گرگان که در هفته سوم مقابل حریفان خود به پیروزی رسیده بودند، این هفته به میزبانی گیتیزن‌ها در سالن مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند. گیتی‌پسند با دو برد و ۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول و پاس با دو برد و ۴ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارند. در سال گذشته دیدار دور رفت مرحله مقدماتی این دو تیم در گرگان برگزار شد و تیم گیتی‌پسند با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید، به همین دلیل نماینده گرگان به دنبال جبران ناکامی سال گذشته در اصفهان است، اما در مقابل شاگردان عقیلی به دنبال تکرار پیروزی خود هستند.

در دیگر دیدار امروز تیم شهرداری ارومیه در سالن غدیر ارومیه میزبان تیم هورسان است؛ شهرداری ارومیه تاکنون به هیچ برد و امتیازی دست نیافته است و در انتهای جدول مسابقات قرار دارد و امیدوار است در این دیدار بتواند به امتیاز برسد، در مقابل تیم هورسان با دو برد و پنج امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و به‌راحتی به حریفان خود امتیاز نمی‌دهد. هورسانی‌ها مغلوب فولاد سیرجان شدند و مقابل تیم‌های شهرداری گنبد و ایفاسرام اردکان به پیروزی رسیده‌اند.

تیم شهداب یزد که عنوان قهرمانی را به همراه خود به یدک می‌کشد، در حالی میزبان تیم طبیعت است که در هفته سوم با شکست برابر مس صدر جدول را از دست دادند و با دو برد و ۶ امتیاز به رتبه چهارم جدول سقوط کرد، تیم طبیعت در هفته گذشته با برتری مقابل نیان، نخستین پیروزی در لیگ برتر را تجربه کرد.

برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر مردان:

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۵

ایفاسرام اردکان – نیان الکترونیک خراسان

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۵

پیکان تهران – مس رفسنجان

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶

شهرداری ارومیه – هورسان رامسر

یزد، سالن اختصاصی شهداب، ساعت ۱۶

شهداب یزد – طبیعت

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت ۱۶

گیتی‌پسند اصفهان – پاس گرگان

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۸

چادرملوی اردکان – شهرداری گنبدکاووس

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۸

سایپای تهران – فولاد سیرجان ایرانیان

کد خبر 702442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.