۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
سودآوری یک شرکت فولادی در بورس

شرکت فولاد ارفع در گزارش شش ماهه خود، به سود خالص ۳۰۸ تومانی به ازای هر برگه سهم دست یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شرکت فولاد ارفع روز گذشته در محدوده قیمتی دو هزار تومان در حال معامله بود و پی بر ای ۵.۳ واحدی را به خود اختصاص داده است، این شرکت در چهار فصل اخیر سودی معادل با چهار هزار و ۴۷۰ ریالی شناسایی کرده است، ارزش بازار این شرکت برابر با ۳۰ هزار میلیارد تومان است، این شرکت در ریزش‌های اخیر بازار افت ۱۵ درصدی را به ثبت رسانده است.

سودآوری یک شرکت فولادی در بورس

این شرکت در گزارش شش ماهه خود منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ به درآمدهای عملیاتی برابر با هشت هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان رسیده است و بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی شرکت برابر با پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است، سود ناخالص شرکت برابر با سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان شده است که رشد ۱۴۲ درصدی را به ثبت رسانده است.

هزینه‌های فروش اداری و عمومی شرکت برابر با ۱۷۲ میلیارد تومان، سایر درآمدها ۱۸۴ میلیارد تومان و سایر هزینه‌ها برابر با ۱۷۹ میلیارد تومان بوده است، سود عملیاتی شرکت برابر با سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است، سود عملیاتی رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

هزینه‌های مالی شرکت برابر با ۴۷ میلیارد تومان و سایر درآمدهای غیر عملیاتی شرکت برابر با با ۸۰ میلیارد تومان بوده است، سود عملیات در حال تداوم برابر با سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۰۱ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

سودآوری یک شرکت فولادی در بورس

سود خالص به ازای هر برگه سهم برابر با ۳۰۸ تومان بوده است.

کد خبر 702379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.