استادیوم جدید باید پاسخگوی برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی باشد

وزیر ورزش و جوانان گفت: ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی جدید برای کشور اهمیت بالایی دارد و باید برگزاری رویدادهای ورزشی در تمامی رشته‌ها را پاسخگو باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کیومرث هاشمی در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری مشاوره طراحی و ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و یک شرکت چینی، اظهار کرد: ابراز خوشحالی می‌کنم که امروز شاهد امضای تفاهم‌نامه مشترک بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان زیرمجموعه وزارت ورزش و شرکت چینی هستیم که با استفاده از توان داخلی به امضا می‌رسد و وارد حوزه طراحی و ساخت پروژه می‌شود.

وی افزود: مجموعه‌ای که بتواند تمام خواسته‌های ما را در برگزاری رویدادهای ورزشی در تمامی رشته‌ها پاسخگو باشد و این خواسته‌ها در نشست ماه گذشته مورد بررسی قرار گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ساخت این مجموعه فرهنگی ورزشی که یک مجموعه بین‌المللی به شمار می‌رود برای کشور ما حائز اهمیت است، عنوان کرد: رئیس جمهور دستور ساخت این مجموعه بین‌المللی را صادر کرد. مردم خیلی خوشحال هستند که این مجموعه فرهنگی ورزشی ساخته می‌شود و در مدت زمان مربوطه، طی تفاهم‌نامه در فازهای مختلف به بهره‌برداری می‌رسد. وظیفه ما است که گزارش‌های لازم را به مردم و رئیس جمهور ارائه کنیم.

منبع: فارس

کد خبر 702356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.