رونق سرمایه گذاری در گردشگری فارس با صدور ۱۸ موافقت اصولی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس از صدور ۱۸ موافقت اصولی با حجم سرمایه‌گذاری بیش از چهرار هزار میلیارد ریال در حوزه گردشگری فارس در مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، موید محسن نژاد امروز _ سه شنبه شانزدهم آبان_ با اعلام این خبر، اظهار کرد: در مهر ماه گذشته تعداد ۱۸ موافقت اصولی پروژه‌های گردشگری در حوزه معاونت سرمایه‌گذاری این اداره کل صادر شده است که ایجاد اشتغال ۳۱۹ نفر را در پی دارد.

وی افزود: در این بازه زمانی تعداد ۶ مجوز ایجاد نیز برای پروژه‌های گردشگری در حوزه سرمایه‌گذاری اداره کل صادر شد که با حجم سرمایه‌گذار بیش از هزار میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۹۱ نفری این مجوزها صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: یکی از راه‌های حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی معرفی به بانک جهت اخذ تسهیلات است که این اداره کل ماهانه متقاضیان دریافت تسهیلات را جهت اخذ وام به بانک عامل معرفی می‌کند تا شرایط مناسب‌تری در راستای حمایت از سرمایه گذران بخش خصوصی در زمینه گردشگری فراهم آید.

محسن نژاد تصریح کرد: رویکرد افراد جهت سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری رویکرد مثبتی است و علاقه مندان بسیاری حاضر به سرمایه‌گذاری در این بخش هستند که اداره کل میراث فرهنگی استان نیز به عنوان متولی تلاش دارد با سرعت دادن به درخواست‌های سرمایه‌گذاران زمینه رضایت خاطر آنان را فراهم آورد.

کد خبر 702352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.