واکنش سران پاری‌سن‌ژرمن به مذاکره رئال با امباپه

پس از آخرین بیانیه رئال مادرید در مورد امباپه، پی‌اس‌جی مدعی شد که کیلیان همچنان به ما کمک می‌کند تا آینده خود را بسازیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال رئال‌مادرید همچنان به شدت خواهان جذب کیلیان امباپه است، زیرا قرارداد او با PSG، در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

با این حال، مادریدی‌ها ادعا کرده‌اند که هیچ مذاکره‌ای انجام نمی‌شود. آنها گفته‌اند: با توجه به اطلاعاتی که اخیراً توسط رسانه‌های مختلف منتشر شده است که در آن، گمانه‌زنی‌ها در مورد مذاکره ادعایی بین کیلیان امباپه بازیکن و باشگاه ما وجود دارد، باشگاه رئال مادرید می‌خواهد اعلام کند که این اطلاعات کاملاً نادرست است و چنین مذاکراتی با بازیکنی که به PSG تعلق دارد انجام شده است.

ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، در تمام مدت تاکید کرده که قصد ندارد در مورد جدایی امباپه از پارک دو پرنس بحث کند و این موضع مهم باشگاه باقی مانده است. الخلیفی در پاسخ به سوالی درباره آخرین تحرکات رئال برای جذب او، به گاتزتا دلو اسپورت گفت: من بیانیه آنها را ندیده‌ام، همه ما روی خودمان و فوتبالمان تمرکز کرده‌ایم نه روی دیگران.

الخلیفی درباره نقش امباپه در حال و آینده پاری سن ژرمن اضافه کرد: کیلیان به موفقیت‌های بزرگ ادامه می‌دهد و شاید مردم او را بدیهی می‌دانند، اما هیچکس در دو فینال جام جهانی بازی نکرده و حتی هت تریک هم انجام نداده است. او بهترین بازیکن جهان است و دیدنش در لباس PSG و فرانسه بسیار عالی است. او تأثیر مثبتی بر جوانان ما دارد و به ما در ساختن آینده‌مان کمک می‌کند.»

درحالی که رئال اکنون از امباپه فاصله گرفته، انتظار می‌رود که آنها در فرصتی مناسب برای ملی‌پوش فرانسوی پیشنهادی ارسال کنند، هرچند پاری سن ژرمن هم عقب‌نشینی نخواهد کرد، و آن‌ها هم هنوز امیدوارند که این بازیکن طلسم ۲۴ ساله، که بهترین گلزن تاریخ باشگاه است، را برای امضای قراردادی جدید، متقاعد کنند.

کد خبر 702346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.