توزیع ۵۵ درصدی آرد روستایی در استان کرمانشاه

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع بیش‌ از ۵۵ درصد آرد روستایی در کرمانشاه توسط تعاونی‌های روستایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در کرمانشاه، ایرج صفایی با اشاره به مردمی‌سازی تعاونی‌ها و واگذاری امورتعاونی‌ها به مردم اظهار کرد: شبکه تعاونی‌های روستایی دارای تعاونی‌های تخصصی در تمام زمینه‌ها از جمله روستایی، کشاورزی و دامی، تعاونی‌های تولید و زنان روستایی است که اعضای آن خود کشاورزان و اعضای روستا هستند و بخش دولتی وظیفه نظارت و راهبری آن‌ها را بر عهده دارد.

وی با اشاره به ایستگاه‌های بذر وابسته به تعاون روستایی و غیرفعال بودن آن‌ها افزود: از دستگاه‌های مربوطه به ویژه سازمان جهاد کشاورزی و انجمن بذر استان خواستار صدور مجوز دائمی برای فعالیت این ایستگاه‌ها هستیم.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حوزه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، بیش از ۵۵ درصد آرد روستایی توسط شبکه تعاونی‌های روستایی توزیع شده است که بر اساس مصوبه شورای عالی قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی، توزیع آرد در روستاها به تعاون روستایی محول شده و امید است این میزان به صددرصد در استان کرمانشاه برسد.

وی با اشاره به توزیع نهاده‌های دامی و کشاورزی و توزیع مواد سوختی به‌خصوص ماشین‌آلات کشاورزی خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ درصد مواد سوختی ماشین‌آلات کشاورزی در سطح استان توسط شبکه تعاونی روستایی توزیع می‌شود.

کد خبر 702298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.