خواب‌آلودگی، علت واژگونی خودروی ۴۰۵ و مرگ ۳ نفر شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور کوهپایه که منجر به جان باختن سه سرنشین آن شد را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور کوهپایه، بلافاصله مأموران پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل، افزود: در این حادثه که در پنج کیلومتری محور کوهپایه به اصفهان رخ داده بود، سه نفر از سرنشینان خودرو از جمله یک نوزاد دو ماهه و یک کودک دو ساله به همراه یکی دیگر از سرنشینان خودرو در دم جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی دقیق صحنه، در نهایت نداشتن توجه به جلو از سمت راننده خودرو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی که باعث منحرف شدن خودرو از مسیر اصلی و واژگونی آن شده بود را علت اصلی این حادثه اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی وضعیت زمان رانندگی راننده مشخص شد، با توجه به اینکه وی تنها پنج کیلومتر از شهر کوهپایه دور شده بود، از توقف در شهر و استراحت خودداری کرده، به رانندگی خود ادامه داده است، مکان این حادثه ۱۰۰ متر بعد از مجتمع رفاهی ستاره کویر محور کوهپایه بوده و این موضوع به این معنی است که راننده خودرو با وجود خستگی و خواب‌آلودگی از توقف در محل مجتمع رفاهی خودداری و اصرار به رانندگی با همان حالت کرده و باعث رقم خوردن این حادثه تلخ شده است.

کد خبر 702294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.