آماده‌سازی ۶۲ دستگاه نمک‌پاش راهداری در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۶۲ دستگاه نمک‌پاش با هدف آمادگی راهداری استان در زمستان سرویس و آماده به کار شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، فریبرز کرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف آمادگی راهداری زمستانی، ۵۴ دستگاه نمک‌پاش در سراسر استان سرویس و آماده به کار شده‌اند، هشت دستگاه نمک‌پاش خریداری شده است که به‌زودی جمع ناوگان اضافه خواهد شد.

وی افزود: از نمک‌پاش‌های اسقاطی دو دستگاه توسط کارکنان ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه به صورت کامل بازسازی شده است که به عنوان پشتیبان به ناوگان راهداری زمستانی اضافه خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره اورهال ماشین‌آلات راهداری خاطرنشان کرد: طی هفت ماه گذشته اداره ماشین‌آلات نسبت به بازسازی دستگاه‌های فرسوده اقدام کرده و پنج دستگاه از ماشین‌آلات راهداری از جمله یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ لاستیکی هپکو، دو دستگاه لودر ۴۴۰۰ ولوو، ۱ دستگاه گریدر کاترپیلار و یک دستگاه تانکر آب‌پاش کامل اورهال شده است.

کرمی اضافه کرد: سه دستگاه مایلر با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اورهال است و دو دستگاه لودر و دو دستگاه بلدوزر با پیشرفت بالای ۷۰ درصد در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به به‌روزرسانی ناوگان فرسوده، ادامه داد: با برنامه‌ریزی و کارشناسی‌های انجام شده، یک دستگاه بیل هپکو، یک دستگاه تراگریدر به همراه یک دستگاه آمیکو که دچار فرسودگی کامل بوده‌اند، بازسازی و به ناوگان ماشین‌آلات اضافه شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بازسازی و بهره‌برداری از یک دستگاه قیرپاش فرسوده تاکید کرد: عملیات بازسازی یک دستگاه مایلر و دو دستگاه خودروی بنز تک ده تن آغاز شده است و به دنبال آن هستیم که در چند ماه آینده اورهال کامل انجام و به ناوگان خودرویی اضافه شود.

کرمی گفت: تعمیرات و سرویس تمام ماشین‌آلات به صورت جاری از جمله سبک، نیمه‌سنگین و سنگین هر روز در حال انجام است و در کمترین زمان ممکن نسبت به راه‌اندازی اقدام می‌شود، اما فرسودگی و عمر بالای ماشین‌آلات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه که هر سال در طرح زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از دغدغه‌های اصلی مدیران و مسئولان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه در مسیر خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نوسازی آن به عزم ملی و جهادی نیاز دارد.

کد خبر 702282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.