استفاده از ظرفیت‌ شوراهای مراکز استان‌ها تسهیل‌کننده توسعه است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک گفت: شوراهای مراکز استان‌ها، ظرفیت‌های مفیدی دارند و اگر این ظرفیت‌ها به اشتراک گذاشته شود، می‌تواند در پیشرفت مدیریت شهری مفید باشد.

سیدوحید میرنظامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اراک، اظهار کرد: دیدار و گفت‌وگوی میان شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها و ارتباط شوراهای شهر این فایده را دارد که می‌توانند تجربیات خوب را به اشتراک بگذارند و از ظرفیت و توانمندی یکدیگر مطلع شوند.

وی با بیان اینکه خرم‌آباد یک شهر فرهنگی و گردشگری با جذابیت‌های قومیتی است، افزود: قوم لر یکی از بزرگترین اقوام ایرانی در این استان و مرکز استان ساکن هستند و افتخار می‌کنیم که همجوار استان لرستان هستیم.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی کلان‌شهر اراک تصریح کرد: قوم غیور لر از ابتدای انقلاب تاکنون در همه صحنه‌ها و در بسیاری از موضوعات محوریت داشته‌اند، اراک نیز شهر علمی و صنعتی است و بنا بر آنچه که گفته شده است، یک‌چهارم مفاخر ایران در استان مرکزی متولد شده‌اند و زندگی کرده‌اند.

میرنظامی اضافه کرد: اراک ویژگی‌های خاص خود را دارد، در صورتی که از این ظرفیت‌های این شهر و شهر خوش آب و هوای خرم‌آباد استفاده شود، نتایج سودمندی حاصل خواهد شد.

وی گفت: با توجه به نشست‌های قبلی شورای شهر اراک با شهرهای قزوین، ارومیه و بعضی استان‌های دیگر، توصیه می‌کنیم که شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نیز در حد بضاعت و امکانات، ارتباطات خود را با شهرهای هم‌تراز افزایش دهد.

کد خبر 702262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.