سپاهان برای ایران در آسیا پرچم‌داری کرد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: سپاهان شب‌های گذشته بازی ایرانی را به آسیا دیکته کرد و تمام تصمیمات مورایس در این بازی بجا و درست بود، همچنین تکنیک پِرِس توسط همه بازیکنان انجام می‌شد.

محمد یاوری در گفت‌وگو با ایمنا، درباره پیروزی سپاهان مقابل آلمالیق اظهار کرد: فکر می‌کنم سپاهان توان واقعی خود را نشان داد، اما این سوال مطرح می‌شود که چرا طلایی‌پوشان همیشه بازی خود را اینگونه ارائه نمی‌دهند؟ پاسخ این سوال چیزی جز ایجاد حواشی برای تیم مورایس نیست، محرومیت‌، مخالفت و سایر موارد سبب می‌شود عملکرد سپاهان سینوسی باشد.

وی افزود: تیم مورایس خطرناک است اما باید دید اگر رقبا کناره‌های تیم سپاهان را ببندند، آن‌ها چه راهکاری خواهند داشت، به‌طور کلی سپاهان شب گذشته بازی ایرانی را به آسیا دیکته کرد و تمام تصمیمات مورایس در این بازی بجا و درست بود، همچنین تکنیک پرس توسط همه بازیکنان انجام می‌شد و نباید از هنرنمایی بازیکنانی همچون محمدجواد حسین‌نژاد نیز چشم‌پوشی کرد.

یاوری پیرامون عملکرد سینوسی طلایی‌پوشان تصریح کرد: در همه تیم‌ها فراز و نشیب وجود دارد، اما نباید بیش از اندازه باشد، تصمیم‌گیری‌های مورایس در دیدار با ملوان بسیار تأثیرگذار بود و نباید منکر به‌هم‌ریختگی خط دفاع سپاهان مقابل شاگردان تارتار شد، پیشنهاد من این است که سرمربی طلایی‌پوشان به ترکیب خط دفاعی خود دست نزند؛ چراکه در تمام تیم‌های معتبر مدافعان وسط ثابت هستند و زوج پویول و پیکه می‌تواند نمونه بارز آن باشد، توصیه فنی من این است مورایس تا حد امکان تغییری در ترکیب مدافعان وسط خود ایجاد نکند.

وی گفت: این پیروزی تأثیر بسیار مثبتی بر بازی‌های آینده سپاهان دارد، اما هرچه که بود تمام شد و این تیم مسیر دشواری پیش‌رو دارد، آلمالیق از ملوان ضعیف‌تر نبود، اما شاگردان تارتار فعل خواستن را صرف کردند و طلایی‌پوشان نیز این تیم را دست کم نگرفتند؛ شب گذشته سپاهان با هدف پیروزی به میدان آمد و بی‌شک اگر الاتحاد هم مقابل آن‌ها قرار می‌گرفت، شکست می‌خورد.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به بازی‌های خارج از خانه نماینده کشورمان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط به‌گونه‌ای است که سپاهان باید خارج از اصفهان بازی کند و شب گذشته طلایی‌پوشان به حواشی توجه نکردند، جا دارد از هواداران این تیم تشکر کنم که از دقیقه یک همه‌جانبه از تیم خود حمایت کردند.

کد خبر 702249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.