انتقاد عضو شورای شهر زنجان از حضور کم‌رنگ پلیس راهور در تقاطع‌های سطح شهر

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با انتقاد از عملکرد ضعیف پلیس راهور در بعضی تقاطع‌های سطح شهر گفت: پلیس راهور حضور کم‌رنگی در ایام پرتردد در سطح شهر دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، داوود حسنی پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه شانزدهم آبان‌_ اظهار کرد: طی ۴۵ روز گذشته حضور پلیس در بعضی نقاط شهر کاهش چشمگیری داشته است و در ایام تعطیلی مدارس نیز شاهد حضور فعال پلیس نیستیم.

وی افزود: یکی از روزها تنها در یک محور هفت تصادف رخ داد و حضور پلیس در ایام پرتردد و تعطیلی مدارس قابل توجه و رضایت‌بخش نیست.

در ادامه مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با محکوم کردن جنایات اسرائیل در فلسطین اظهار کرد: مایه تأسف است که قدرت‌های بین‌المللی در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند و همه این اتفاقات با همکاری و هماهنگی آمریکا رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروزه شاهد اعتراض کشورهای مسلمان در برابر این جنایات هستیم، افزود: امیدواریم هرچه زودتر شاهد فرو ریختن هیمنه رژیم جعلی اسرائیل باشیم.

منصور مرادلو، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر زنجان نیز با اشاره به اینکه بی‌تفاوتی مسئولان موجب خاموشی شهر زنجان شده است، خاطرنشان کرد: امروز زنجان به یک شهر خاموش تبدیل شده است، زمانی فعالیت ماینرها بهانه خاموشی در سطح شهر بود و امروز به دلیل تاریکی شبانه تصادفات زیادی رخ می‌دهد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه خاموشی شهر کاهش امنیت را هم به دنبال دارد، تاکید کرد: زمانی که شعار نشاط و شادابی را می‌دهیم، باید امکانات را برای نشاط شهروندان فراهم کنیم. شرکت برق برای روشنایی معابر هزینه جداگانه‌ای در فیش برق لحاظ کرده است و روشنایی معابر رضایت‌بخش نیست.

جلال کرمی، عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز با بیان اینکه ۵۰ درصد آبیاری فضای سبز شهری مکانیزه است، گفت: ۱۲ میلیارد تومان در بودجه امسال برای انشعابات آب خام در نظر گرفته شده و سازمان سیما و منظر با هدف نگهداری از فضای سبز تا پایان امسال ۸.۵ میلیارد تومان درخواست اعتبار کرده است.

کد خبر 702229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.