تجربیات شهرهای اراک و خرم‌آباد به اشتراک گذاشته می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برای تبادل اطلاعات و کسب تجربه از چگونگی تدوین برنامه‌ها، روند شکل‌گیری و اجرای طرح‌های عمرانی کلان‌شهر اراک با سفری یک‌روزه، در این شهر حضور داشتند.

داوود قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اراک، اظهار کرد: نشست‌ها و دیدارهای شوراهای شهرها مرسوم است و این بازدیدها به منظور تبادل تجربیات صورت می‌گیرد.

وی افزود: اعضا و رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد دعوت شدند تا بازدیدی از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری اراک داشته باشند، این بازدید به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر اراک انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه نخستین محلی که مورد بازدید قرار گرفت، تفرجگاه نورالشهدا بود، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها طی ۱۷ سال گذشته برای این طرح وجود داشته، اما عملیاتی نمی‌شده است.

وی تصریح کرد: از بدو ورود شورای ششم به صورت جدی تفرجگاه نورالشهدا مورد توجه قرار گرفت و هم‌اینک مردم شاهد تغییر و تحول اساسی در ساختار این طرح شده‌اند.

قربانی با تاکید بر اینکه اقدامات لازم در خصوص احداث یک پارک هیجانی در این تفرجگاه صورت گرفته و قراردادهای خاص آن در حال نهایی شدن است، تصریح کرد: تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) و طرح مکانیزه شدن اتوبوسرانی مورد بازدید قرار گرفت و مقرر شد، اطلاعات این سامانه در اختیار شورای اسلامی شهر خرم‌آباد قرار گیرد.

وی گفت: امید می‌رود این تعامل موجب ایجاد ارتباط مثبت بین شهرهای اراک و خرم‌آباد شود تا بتوانیم نسبت به انجام اقدامات پوششی و انتقال تجربیات موفق باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک افزود: با توجه به ظرفیت صنعتی این شهر به همراه میهمانان حاضر بازدیدی از خط تولید شرکت هپکو داشته باشیم و آن‌ها از نزدیک توانمندی‌های این واحد صنعتی برای تأمین ماشین‌آلات مورد استفاده در شهرداری‌ها مطلع شدند.

تجربیات شهرهای اراک و خرم‌آباد به اشتراک گذاشته می‌شود

کد خبر 702226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.