راه‌اندازی سامانه نظارت مردمی و رسیدگی به شکایات شهرداری سمنان

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از راه‌اندازی سامانه نظارت مردمی، بازرسی و رسیدگی به شکایات این شهرداری خبر داد.

وحید پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: سامانه نظارت مردمی، بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری سمنان با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان و رفع مشکلات در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به آنها و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران شهری راه اندازی شده است.

وی با اشاره به لزوم توسعه ابعاد خدمات‌رسانی شهرداری سمنان، افزود: با بررسی‌ها و نیاز سنجی های صورت گرفته، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با تلاش تخصصی کارشناسان خود نسبت به طراحی سامانه نظارت مردمی، بازرسی و رسیدگی به شکایات ذیل سامانه «سمنان من» اقدام کرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: این سامانه امکان ثبت و پیگیری شکایات، ارائه انتقادات و گزارش فساد را به صورت غیر حضوری برای شهروندان فراهم می‌کند.

پرویزی با تاکید بر قابلیت‌های ویژه الکترونیکی کردن فرآیند رسیدگی به شکایات مردمی، تصریح کرد: ساز و کار درون دستگاهی و برون دستگاهی برای رسیدگی به شکایات مردمی وجود دارد که با ایجاد سامانه نظارت همگانی و رسیدگی به شکایات مردمی، این شکایات و گزارش‌های شهروندان در حوزه‌های مختلف دریافت و رسیدگی می‌شود.

وی افزود: در این سامانه شهروندان می‌توانند به صورت برخط از طریق سامانه "سمنان من" شکایات، انتقادات و پیشنهادت خود را ثبت کرده است و با دریافت پیامک از روند پیگیری درخواست خود مطلع شوند.

کد خبر 702224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.