اجرای طرح «گذر پاییز» ویژه شهروندان در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: اجرای طرح گذر پاییز با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در دو محور پیاده‌روی خیابان میرزاطاهر و بوستان فرشتگان در حال انجام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این روزها ریزش برگ‌های پاییزی جلوه بسیار زیبایی به فضای شهری بخشیده و رنگین‌کمان رنگ‌ها در طبیعت زیبای پاییزی و مناظر سحرانگیزی را به نمایش گذاشته است.

وی ایجاد گذر برگ ریزان را موجب زیبایی دوچندان فضاهای شهری و استفاده بیشتر شهروندان از این فضاها دانست و افزود: اجرای طرح گذر پاییز با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان و شهرداری‌های مناطق پانزده‌گانه در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: به‌رغم تنش آبی در تابستان امسال، توجه ویژه به درختان موجب شد آسیبی متوجه این سرمایه‌های شهر نشود، زیرا اگر آسیب دیده بودند، به‌جای رنگارنگی، شاهد درختان خشک شده با برگ‌های مرده بودیم.

اجرای طرح «گذر پاییز» ویژه شهروندان در منطقه ۹ اصفهان

وی ادامه داد: هم‌زمان با خزان برگ‌های پاییزی، به‌منظور بهره‌مندی شهروندان از زیبایی‌های خاص فصل پاییز و ثبت لحظات شاد و به‌یادماندنی، این طرح در دو محور پیاده‌روی خیابان میرزاطاهر و بوستان فرشتگان در حال انجام است.

قاضی‌عسگر با اشاره به استقبال شهروندان از گذر برگ‌ریزان پاییزی گفت: طرح برگ‌ریزان بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا آخر پاییز در این دو محور باقی خواهد ماند و طی یک روز مشخص با حضور دوستداران طبیعت جمع‌آوری خواهد شد.

کد خبر 702202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.