طبیعت وحشی اسرائیلی‌ها امروز بر همه عیان است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی با هدایت آمریکایی‌ها رقم می‌خورد و حاکمان آمریکا خبیث‌ترین جماعت در طول تاریخ هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در جلسه شورای اداری شهرستان سیب و سوران اظهار کرد: ما در زمینه خدمت‌رسانی نباید به اقدامات خود و وضع کنونی قانع باشیم و باید افق دید خود را بلند تصور کنیم.

وی افزود: فرصت خدمتی که به ما سپرده شده زودگذر است و همه باید تا حد توان خود تلاش کنیم تا در انتهای مسیر خدمت، وجدان ما از اقداماتمان راضی باشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: یکی از شئون بهره‌برداری درست در زمینه خدمت‌رسانی انسجام است، اگر در این راه انسجام نداشته باشیم، نمی‌توانیم خدمتی شایسته را به مردم خود ارائه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در کنار یکدیگر با هم‌افزایی به مردم خدمت کنیم، اضافه کرد: مقام معظم رهبری رمز موفقیت را سه عامل هماهنگی، همدلی و هم‌افزایی دانستند و بر اهمیت این مسئله صحه گذاشتند.

سردار شفائی تصریح کرد: مسائل شهرستان از جمله مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و آموزشی برای همه ما شناسایی شده است و باید در زمینه رفع این مسائل قدم برداریم. خدمت به مردم بسیار مهم است و مبانی اعتقادی ما نیز بر این مسئله تاکید دارد.

وی با تاکید بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی طی ۷۵ سال جنایات بزرگی را علیه ملت مظلوم فلسطین رقم زد، تصریح کرد: آن‌ها طی سال‌های گذشته حدود ۱۲۰ هزار نفر مردم فلسطین را با شقاوت تمام شهید و حدود هفت میلیون نفر را از خانه‌های خود آواره کرده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی با هدایت و فرماندهی آمریکایی‌ها رقم می‌خورد و حاکمان آمریکا خبیث‌ترین جماعت در طول تاریخ هستند.

سردار شفائی تاکید کرد: خوی وحشی‌گری رژیم غاصب صهیونیستی باعث شد تا عملیات طوفان‌الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی برنامه‌ریزی و اجرا شود، این عملیات یک شاهکار نظامی بود.

وی گفت: طبیعت وحشی اسرائیلی‌ها امروز بر همه عیان است، ما باید در چنین شرایطی به آرمان‌های امام راحل توجه کنیم که فرمودند باید برای آزادی فلسطین در جهان اسلام بسیج شویم.

کد خبر 702189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.