طرح نهضت آسفالت در معابر فرعی شهر زنجان در حال انجام است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه اجرای نهضت آسفالت در معابر فرعی شهر زنجان در حال انجام است، گفت: آسفالت معابر فرعی نیز همچون خیابان‌های اصلی از ضمانت پنج ساله برخوردار است.

مجید ناصحی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به اینکه آسفالت‌ریزی در معابر شهر زنجان در حال انجام است، اظهار کرد: سال گذشته آسفالت‌ریزی معابر با اولویت خیابان‌های اصلی در حال انجام بود و به همین دلیل برای مردم مشهود بود که نهضت آسفالت در حال انجام است، اما امسال این‌طور نیست.

وی افزود: تمام مشکلات مربوط به آسفالت در خیابان‌ها و معابر اصلی برطرف شده و شهرداری به دنبال آسفالت سایر معابر است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه همکاری مردم با اکیپ‌های آسفالت‌ریزی نسبت به سال قبل بهتر شده است، اضافه کرد: برای ارائه خدمات به همکاری مردم نیازمند هستیم و در مدیریت شهری هیچ نقطه و حوزه مغفولی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری از سال قبل فعالیت‌ها و اقدامات متعددی را در مناطق مختلف شهر در دستور کار قرار داده است که بیشتر در مناطق محروم اجرایی می‌شود.

ناصحی‌مقدم از راه‌اندازی قرارگاه‌های عمرانی، خدمات شهری و قرارگاهی برای رسیدگی بیشتر به مناطق محروم در شهرداری زنجان خبر داد و تاکید کرد: قرار است برای اقدامات و فعالیت‌های شهرداری در مناطق مختلف شهر پیوست فرهنگی داشته باشیم.

وی ادامه داد: آسفالت‌ریزی از سال گذشته برای نخستین‌بار با کنترل شاخص‌های کمی و کیفی همچون دما، ضخامت، تنظیم نحوه فعالیت غلتک، شیب عرضی و طولی و کیفیت آسفالت به طور مستمر و روزانه و لحظه به لحظه انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: ضمانت آسفالت‌ریزی در حال انجام در معابر شهر زنجان پنج سال است، یعنی تا پنج سال هر مشکلی در آسفالت معابر ایجاد شود پیمانکار موظف به رفع آن خواهد بود.

کد خبر 702141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.