۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
سود سهام کچاد در ۶ ماهه ۱۴۰۲

شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در شش ماهه ۱۴۰۲، ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سود خالص داشته که رشد ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در روز گذشته در محدوده قیمتی ۵۸۵ تومان معامله شد، شرکت با شناسایی سود ۸۷ تومانی توانسته به نرخ پی بر ای ۶.۵ واحد دست پیدا کند و پی بر ای گروه این شرکت نیز برابر با ۸.۱۳ واحد است، این شرکت از اردیبهشت ماه تا کنون افت ۳۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

این شرکت در شش ماهه سال جاری به درآمد عملیاتی ۲۷ هزار میلیارد تومان رسیده است و رشد ۳۲ درصدی را به ثبت رسانده است، بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی برابر با یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و سود ناخالص شرکت برابر با ۱۰ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

هزینه‌های فروش اداری شرکت برابر با ۴۹۳ میلیارد تومان بوده که رشد ۱۹ درصدی را به ثبت رسانده است، سایر درآمدها برابر با ۳۹۶ میلیارد تومان بوده است و سود عملیاتی شرکت فقط رشد چهار درصدی داشته و در همان سطح ۱۰ هزار میلیارد تومان باقی مانده است.

درام‌های غیر عملیاتی شرکت در سطح دو هزار میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۵۶ درصدی داشته است و همین موضوع منجر شده که سود خالص شرکت با افزایش دو هزار میلیارد تومانی به ۱۲ هزار میلیارد تومان برسد که رشد ۱۶ درصدی را به ثبت رسانده است.

میزان مالیات پرداختی برابر با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده که رشد ۸۵ درصدی داشته است، سود خالص شرکت همان ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان شده که رشد ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

سود هر برگه سهم برابر با ۵۴ تومان بوده که این قیمت‌ها محدوده‌های تعادلی برای سهام شرکت است.

کد خبر 702139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.