نشان دادیم یک تیم هستیم / در آسیا حتی یک گل هم مهم است

هافبک تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: تیم ما قبل از این اتفاقات یک تیم روبه جلو بود، اما شرایط خاصی برای ما به وجود آمد؛ بعد از این اتفاقات نشان دادیم که یک تیم هستیم.

به گزارش ایمنا، فرشاد احمدزاده که به‌عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار سپاهان و آلمالیق انتخاب شد، پس از پیروزی پرگل طلایی‌پوشان در نشست خبری اظهار کرد: از هواداران سپاهان که از اصفهان برای حمایت از تیم آمدند، تشکر می‌کنم؛ خودشان می‌دانند که فقط آن‌ها را داریم. از هواداران بانو هم تشکر می‌کنم که امروز در ورزشگاه حضور پیدا کردند. امیدوارم هواداران سپاهان در ادامه کمک کنند به شرایط خوب خود که تا پیش از اتفاقات اخیر داشتیم، برگردیم.

وی افزود: بازی امروز دیدار سختی بود. ما در نیمه اول یک گل به ثمر رساندیم و بعد از آن در نیمه دوم چند گل دیگر نیز به ثمر رساندیم و کیفیت خود را به نمایش گذاشتیم. خودتان می‌دانید در لیگ قهرمانان آسیا یک تیم باید بسیار باکیفیت باشد که بیشتر از دو یا سه گل در یک مسابقه به ثمر برساند و خوشحالم که امروز این اتفاق صورت گرفت.

هافبک تیم فوتبال سپاهان ایران خاطرنشان کرد: خوشحالم نتیجه به سود ما رقم خورد و امیدوارم در ادامه باکیفیت حرکت کنیم تا بتوانیم از گروه خود در آسیا صعود کنیم. تیم ما قبل از این اتفاقات یک تیم روبه جلو بود، اما شرایط خاصی برای ما به وجود آمد؛ بعد از این اتفاقات نشان دادیم که یک تیم هستیم.

احمدزاده در پایان تاکید کرد: بدون شک در لیگ قهرمانان آسیا هم پیروزی و حتی زدن یک گل هم مهم است، بدون شک به‌همین دلیل به دنبال آن بودیم که گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. تیم حریف تیم خوبی بود، اما آن‌ها مصدومانی داشتند. خدا را شکر می‌کنم که در این بازی به پیروزی رسیدیم و از این بابت بسیار خوشحالم.

کد خبر 702125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.