پرسپولیس رقیب‌ ما است اما برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم / بازی با نیروی‌ هوایی حیاتی است

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: برای صعود از مرحله گروهی به‌عنوان بهترین تیم دوم یکی از گروه‌ها همه‌چیز به بازی آینده ما با نیروی‌هوایی عراق بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد کریمی پس از برد شیرین و درخشان تیم فوتبال سپاهان ایران مقابل آلمالیق ازبکستان در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: آلمالیقی‌ها وقتی ده‌نفره شدند، در جریان بازی اعتراضات بیشتری به تصمیمات کوبل داوری داشتند، اما توانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم و با گل‌های زیاد ببریم.

وی افزود: برای صعود از مرحله گروهی به‌عنوان بهترین تیم دوم یکی از گروه‌ها همه‌چیز به بازی آینده ما با نیروی هوایی عراق بستگی دارد؛ آن بازی را باید ببریم، تیم عراقی هم حریف سختی است و امیدوارم بتوانیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: پرسپولیس فردا بازی آسیایی دارد، با اینکه تیم رقیب ما محسوب می‌شود، برایشان آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم ببرند و بتوانند صعود کنند. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و در لیگ برتر هم بازی سختی در برابرشان خواهیم داشت، به‌همین علت این هفته باید تمرینات خوبی را پشت‌سر بگذاریم.

کد خبر 702124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.