اجرای طرح نهضت آسفالت در خوانسار با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار

شهردار خوانسار گفت: با وجود اینکه بودجه شهرداری جوابگوی عملیات آسفالت نیست، اما سال جاری ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح نهضت آسفالت هزینه می‌شود.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به اینکه مهم‌ترین طرح‌های شهرداری خوانسار طرح نهضت آسفالت است، اظهار کرد: نهضت آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر خوانسار یکی از مطالبات شهروندان بود که مدیریت شهری نیز به صورت جدی در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: سال گذشته حدود ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت در ۷۴ معبر و کوچه شهری از جمله آسفالت بلوار معلم، کوچه‌های مسکن مهر و محلات کمتر توسعه یافته شهر اجرا شده است.

شهردار خوانسار با بیان اینکه شهر خوانسار ۲۰۰ کوچه خاکی به مساحت ۱۰۰ هزار مترمربع و ۳۰۰ معبر دارای آسفالت فرسوده دارد، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بودجه شهرداری جوابگوی عملیات آسفالت نیست، اما سال جاری ۴۰ میلیارد تومان برای طرح نهضت آسفالت هزینه می‌شود.

احمدی اضافه کرد: در حال حاضر طرح نهضت آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر با استقرار سه اکیپ به صورت مکانیزه و دستی در حال اجرا است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا یک ماه آینده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طول شهر خوانسار ۱۵ کیلومتر است و به دلیل نبود کمربندی تردد خودروهای سنگین از داخل شهر موجب آسیب به زیرساخت‌های شهری به ویژه روکش آسفالت معابر اصلی شهر شده است، گفت: لازم است سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور برای بهسازی معابر اصلی این شهر نسبت به تأمین قیر اقدام کند.

به گزارش ایمنا، معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سفر به شهر خوانسار اعلام کرد در شهرهایی که کمربندی وجود ندارد و به دلیل تردد خودروهای سنگین معابر اصلی شهر تخریب شده است، قول تخصیص قیر به شهرداری آن شهر را می‌دهیم تا شهرداری نسبت به آسفالت معابر اصلی شهر اقدام کند.

کد خبر 702117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.