کشف بیش از ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس فارس و  شرق تهران

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۸۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، رهام بخش حبیبی اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، شامگاه پانزدهم آبان‌ماه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون حامل بار خاک آهن در محور سیرجان-شیراز در حال انتقال یک محموله حشیش است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی کامیون مذکور را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مأموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این کامیون ۶۱۰ کیلوگرم حشیش و ۱۹۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

حبیبی با اشاره به اینکه در این مأموریت در مجموع ۸۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک کشف شده است، گفت: راننده قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی تاکید کرد: پلیس قاطعانه و برابر قانون با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنان را نخواهد داد.

کد خبر 702104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.