آغاز به‌کار شورای مشورتی نوجوانان استاندار کرمان

اولین جلسه شورای مشورتی نوجوانان استاندار کرمان با ارائه چارچوب کلی فعالیت‌های این شورا توسط استاندار و بیان نظرات و دیدگاه‌های اعضا برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان امروز _دوشنبه، پانزدهم آبان ماه_ در نخستین جلسه شورای مشورتی نوجوانان استاندار، اظهار کرد: فعالیت‌های نوجوانان در سطح جامعه می‌تواند مفید و اثرگذار باشد.

وی افزود: در این شورا همه اعضا دارای یک رأی هستند و هیچ‌یک از اعضا نسبت به دیگری برتری ندارد؛ بنابراین همه باید احساس مسئولیت کرده و در چارچوب ساختار مشخص فعالیت کنند.

استاندار کرمان با اشاره به تعریف اهداف ارزشمند برای این شورا، تصریح کرد: نباید شورای مشورتی تحت تأثیر جریانات سیاسی و انتخاباتی قرار گیرد، اما بالا بردن میزان مشارکت در انتخابات بسیار مهم و وظیفه همه دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه اثر کار جمعی فراتر از فعالیت فردی است، گفت: در حیطه فعالیت‌های اجتماعی باید تنوع علایق و سلایق را به رسمیت شمرده و از ظرفیت آن‌ها استفاده مفید کرد.

فداکار با تأکید بر توجه هر چه بیشتر به اهداف بزرگ و کلان نظام برای انجام فعالیت‌های اجتماعی، افزود: اعضای شورای مشورتی نوجوانان باید در برنامه‌های مختلف با یکدیگر همکاری داشته و یک الگوی موفق را در سطح استان معرفی کنند.

وی تشخیص نوع فعالیت و چارچوب این شورا را برگرفته از تصمیمات اعضای شورا دانست و عنوان کرد: شورای مشورتی قرار نیست رقیب گروه دیگری باشد و جای فرد یا گروهی را بگیرد؛ بلکه هدف استفاده از ظرفیت نوجوان جهت درک بهتر نسل نوجوان و انجام فعالیت اثربخش اجتماعی است.

استاندار کرمان ایجاد حساسیت محیطی را یکی دیگر از وظایف اعضای شورای مشورتی نوجوانان بیان کرد و افزود: اعضای شورای مشورتی می‌توانند پس از ورود به دانشگاه با همین رویکرد و با روحیه جهادی فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه اعضای شورا باید منجر به شبکه‌سازی فعال نیروهای انقلابی شود و بر این اساس بتوانند در جریان‌های مختلف اجتماعی نقش اثرگذاری ایفا کنند.

کد خبر 702102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.