مراسم معارفه شهردار تالش برگزار شد

مراسم معارفه «داوود قوی‌پنجه» شهردار تالش امروز در سالن معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم معارفه «داوود قوی پنجه» شهردار تالش امروز _دوشنبه‌، پانزدهم آبان_ با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان، سرپرست فرمانداری تالش، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن معراج اداره فرهنگ و اسلامی تالش برگزار شد.

در این مراسم «داوود قوی پنجه» به عنوان شهردار جدید شهر تالش معرفی و از زحمات «مهران نجاتی و اسحاق قربانی» سرپرست‌های پیشین شهرداری تقدیر شد.

پس از کشمکش‌های فراوان ششم تیرماه امسال، با چهار رأی اعضای شورای اسلامی شهر تالش، «داوود قوی‌پنجه» به عنوان شهردار این شهر انتخاب و امروز با حکم اسدالله عباسی استاندار گیلان به سمت شهردار تالش منصوب شد.

در این حکم آمده است:

«در اجرای تبصره سه ذیل بند یک ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵.۰۳.۱ با اصلاحات بعدی بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر تالش به سمت شهردار تالش منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند سبحان و با رعایت کامل موازین شرعی و مقررات قانونی در جهت تحقق اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و گسترش مشارکت مردم در اداره امور و توسعه و عمران شهری اجرای دقیق سیاست‌های عمومی دولت در هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولین محلی با بهره‌گیری و استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها خدمت‌رسانی به مردم عزیز، حفظ و حراست از اموال عمومی، بهبود وضعیت رفاهی شهروندان، اعطای فرهنگ شهرنشینی و سازماندهی جامعه شهری موفق و موید باشید. توفیق جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت‌های محوله از پروردگار متعال مسئلت دارم.»

کد خبر 702100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.