ذوب آهن ۸۱ - مس رفسنجان ۶۷/ دومین پیروزی برای گاندوها ضرب شد

تیم بسکتبال ذوب آهن بانتیجه ۸۱ بر ۶۷ مقابل تیم مس رفسنجان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز -دوشنبه پانزدهم آبان‌ماه- در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال تیم ذوب آهن در ورزشگاه ملت از ساعت ۱۶ با حضور هواداران میزبان تیم مس رفسنجان بود که در این دیدار تیم ذوب آهن توانست با نتیجه ۸۱ بر ۶۷ به پیروزی برسد.

اسامی بازیکنان تیم بسکتبال ذوب آهن: مسعود سلیمانی، محمدرضا اکبری، آرن داوودی، اصغر کاردوست، سیامک ترابی‌خواه، حسین مکاریان، مهدی مرادی نسب، روزبه ارغوان، علی کاشانی، شایان پور کاوه، کیارش شبانیان، جونز جمیل

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن: مهران حاتمی

کوارتر اول:

بازی با شروع طوفانی گاندوها شروع شد و توانستند عملکرد خوبی زیر سبد حریف به نمایش بگذرند اما رفته رفته امتیازات نزدیک شد ولی بازیکنان حاتمی در روند امتیازگیری همچنان پیشی گرفتند، در نهایت این کوارتر با پرتاب دو امتیازی بازیکنان ذوب آهن و با نتیجه ۱۵ بر ۱۹ به سود سبزپوشان اصفهان تمام شد.

کوارتر دوم:

نخستین امتیاز این ست برای ذوبی‌ها ثبت شد و در ادامه تیم مس در روند امتیازگیری بهتر عمل کرد و توانست عقب افتادگی که در کوارتر نخست عقب افتاده بود جبران کند، با گذشت رمان دو تیم در امتیازات به تساوی رسیدند اما همچنان مسی‌ها با عملکرد بهتر توانست با نتیجه ۲۲ بر ۱۸ این کوارتر را به نام خود کند اما در پایان دو تیم در مجموع امتیازات در پوئن ۳۷ به تساوی رسیدند.

کوارتر سوم:

اولین امتیاز کوارتر سوم برای گاندوها ثبت شد و توانستند خیلی سریع با ۳ پرتاب پیاپی امتیازگیری مسی‌هارا متوقف کنند، در ادامه با عملکرد خوب شاگردان حاتمی اختلاف امتیاز به بالای ۱۰ رسید و در نهایت با نتیجه ۲۳ بر ۱۶ در ست سوم و در مجموع ۶۰ بر ۵۳ نسبت به تیم مس جلو افتادند.

کوارتر چهارم:

کوترتر آخر نیز با جنگندگی گاندوها شروع شد و ادامه پیدا کرد، هرچند تیم مس تلاش کرد که در کوارتر آخر اختلاف امتیاز خود را با میزبان کم کند اما موفق نشد و اصفهانی‌های سبزپوش با بازی خوبی که به نمایش گذاشتند توانستند ۸۱ بر ۶۷ به پیروزی برسند.

کد خبر 702055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.