هزار پروژه نیمه‌تمام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزار پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد و تا اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به پروژه‌های راکد اعتباری تخصیص داده نمی‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد جهانگیر شاهینی در نخستین جلسه کارگروه استانی ماده ۲۳ قانون الحاق با موضوع بررسی طرح‌ها و پروژه‌های جدید دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: تصویب پروژه‌های جدید منوط به کامل بودن مدارک و مستندات ارسالی دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: اولویت دولت سیزدهم، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، تا بدین وسیله این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تقریباً هیچ پروژه جدیدی در استان آغاز نمی‌شود تا پروژه‌های نیمه‌تمام که بیش از یک هزار مورد هستند تکمیل شود و به هیچ عنوان به پروژه‌های راکد اعتبار تخصیص داده نمی‌شود.

در ادامه جلسه طرح‌ها و پروژه‌های جدید اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شرکت آب منطقه‌ای، شرکت آب و فاضلاب، اداره کل بنیاد مسکن، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل ورزش و جوانان، نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل نوسازی و سازمان بهزیستی برای اخذ مجوز ماده ۲۳ قانون الحاق دو مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های یاد شده مدارک و مستندات لازم از جمله مطالعات توجیهی، مجوزهای زیست محیطی و پدافند غیرعامل را کسب، و دو نوبت آگهی به منظور واگذاری کامل طرح به بخش خصوصی در روزنامه‌های کثیرالانتشار همراه با کاربرگ‌های مربوطه به دبیرخانه کارگروه، ارسال کنند.

کد خبر 702035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.