لاین کندروی بلوار غدیر قم احداث می‌شود

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به اینکه بلوار غدیر امروز به یک محور شهری تبدیل شده است، گفت: احداث لاین کندروی بلوار غدیر در دستور کار قرار دارد.

علیرضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه منطقه پردیسان به طور مستمر با افزایش جمعیت روبه‌رو بوده و مهاجرت جمعیت از هسته مرکزی شهر به پردیسان در کانون توجه است، اظهار کرد: بودجه عمرانی منطقه نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشت و سال جاری بودجه منطقه ۲۸۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که ۱۵۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و ۱۳۰ میلیارد تومان به صورت غیرنقدی برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در چهار ماه نخست سال رتبه نخست را در بین هشت منطقه داشته‌ایم و اکنون درآمد منطقه هشت بیش از صددرصد محقق شده است، افزود: بودجه عمرانی منطقه ۱۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است و از جمله پروژه‌های عمرانی در دستور کار ادامه بلوار دانشگاه خواهد بود.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه بلوار دانشگاه یکی از ورودی‌های اصلی منطقه پردیسان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: انتهای این بلوار باید به بلوار امام علی (ع) متصل شود و عملیات عمرانی این پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

مظفری با اشاره به اهمیت اجرای باند کندرو بلوار امام علی (ع) و بلوار غدیر، تصریح کرد: بلوار غدیر ورودی شهر قم از سمت جاده قدیم اصفهان به شمار می‌رود و لاین کندرو در مقابل بوستان غدیر و مجموعه بازار شهر اجرا نشده بود که امسال در دستور کار قرار گرفته است و این لاین از مجموعه بازار شهر تا تا اداره راهنمایی رانندگی احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه محور شمالی جنوبی بلوار امام علی (ع) نیازمند لاین کندرو است، اضافه کرد: در بودجه سال جاری پنج میلیارد تومان برای احداث لاین کندرو این بلوار پیش‌بینی شده است.

کد خبر 702030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.