۶ هزار معبر اصفهان مزین به نام شهدا است/ شهروندان در پویش «به نام شهید» شرکت کنند

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت ۲۵ آبان پویش «به نام شهید» راه‌اندازی می‌شود که از شهروندان دعوت می‌کنم با شرکت در این پویش در تثبیت هویت دینی و انقلابی شهر، همچنین انتشار تصویر شهدا به شکل متفاوت کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _سه‌شنبه پانزدهم آبان_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به اینکه نام‌گذاری اماکن و معابر شهر اصفهان، یکی از مأموریت‌ها و برنامه‌های حوزه اداره کل ارتباطات است، اظهار کرد: به‌واسطه هویت دینی و انقلابی که در شهر اصفهان وجود دارد، یکی از مأموریت‌های ما نام‌گذاری معابر به نام شهدا است.

وی افزود: طی یک سال گذشته تلاش کردیم با همکاری بنیاد شهید و سازمان زیباسازی شهرداری، دیوارکوب‌ها و تابلوهای دایره‌ای شکل روبه‌روی کوچه‌ها که به‌نام شهدا است، متفاوت و خلاقانه اصلاح و طرح‌های جدید ارائه شود که این اقدام از سال گذشته تا کنون در حال انجام است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه تابلوهای ورودی کوچه‌هایی که به نام شهدا مزین شده، به شکل لاله درآمده و روی تابلوهای دیوارکوب، عکس شهید و مشخصات دقیق‌تر درج شده است، ادامه داد: به این ترتیب میان کوچه‌ها با اسامی معمولی و اسامی شهدا تفاوت ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود شش هزار معبر شهر اصفهان به‌نام شهدا مزین و از این تعداد برای حدود چهار هزار معبر اصلاحات ذکر شده، انجام شده است، گفت: فرایند انجام اصلاحات به این صورت است که اسامی کوچه‌ها را با مشخصات نام و نام خانوادگی و بعضی جزئیات شهید برای بنیاد شهید ارسال می‌شود تا توسط بنیاد صحت‌سنجی و پس از دقیق‌سازی اطلاعات، عملیات ساماندهی و نصب توسط سازمان زیباسازی انجام می‌شود.

معرک‌نژاد با اشاره به اینکه اطلاعات حدود دو هزار شهید که معابر به نام آن‌ها نام‌گذاری شده است، کامل نبود، تصریح کرد: به‌مناسبت ۲۵ آبان پویش «به نام شهید» راه‌اندازی شده است که از شهروندان دعوت می‌کنیم اگر در معبر مزین به‌نام شهید زندگی می‌کنند و اطلاعات و مشخصات کامل آن شهید را دارند، از طریق مراجعه به سامانه نام‌گذاری به نشانی http://www.name.isfahan.ir مشخصات تکمیلی و عکس را ارسال و به ما در فرایند اصلاح و ساماندهی تابلوهای مزین به نام شهدا کمک کنند.

وی اظهار کرد: از شهروندان دعوت می‌کنم با شرکت در پویش «به‌نام شهید» شرکت و به ما در تثبیت هویت دینی و انقلابی شهر، همچنین انتشار تصویر شهدا به شکل متفاوت کمک کنند تا بتوانیم این پروژه را به‌صورت کامل به سرانجام برسانیم.

تصریح کرد: این پویش تا چند روز آینده آغاز به‌کار می‌کند و امیدواریم با همکاری و مشارکت شهروندان بتوانیم این فرایند را به‌نحو احسن طی کنیم.

کد خبر 702008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.