کشف ۱۶۲ کیلوگرم مواد افیونی از سواری پژو

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۶۲ کیلوگرم تریاک، شیشه و هروئین طی بازرسی از یک سواری پژو خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد نیکبخت اظهار کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه اجرای طرح‌های مقابله با شبکه‌ها و باندهای قاچاق مواد افیونی شب گذشته با رصد هوشمندانه و اقدامات اطلاعاتی خود از عبور یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل موادمخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اردستان مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران این پلیس به همراه مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان اردستان در محور مذکور مستقر شدند و پس از شناسایی خودروی مذکور به آن دستور توقف دادند، اما راننده بدون توجه به فرمان مأموران از جاده خارج شدند و به سمت بیابان‌های اطراف حرکت کردند و پس از رها کردن خودروی قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب و ناهمواری منطقه متواری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این عملیات طی بازرسی صورت گرفته از خودروی قاچاقچیان ۱۶۲ کیلو انواع موادمخدر شامل ۱۱۷ کیلوگرم تریاک، ۲۰ کیلوگرم شیشه و ۲۵ کیلوگرم هروئین کشف شد.

کد خبر 701998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.