پیشرفت ۸۰ درصدی پارک بانوان فردیس

شهردار فردیس از پیشرفت ۸۰ درصدی پارک بانوان شهرستان فردیس خبر داد و گفت: مدیریت شهری فردیس نگاه ویژه‌ای به توسعه فضاهای سبز شهری دارد، این مجموعه با هدف ایجاد حس امنیت، افزایش کیفیت زندگی اجتماعی و احترام به مقام و حقوق زنان احداث می‌شود.

محمدرضا احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرج با اشاره به اینکه پارک بانوان این شهر با پیشرفت ۸۰ درصدی همراه است، اظهار کرد: فاز نخست این بوستان با مساحت یک هکتار در مجاورت بوستان بهشت در حال احداث است.

وی با بیان اینکه عملیات دیوارکشی، زیرسازی و احداث پیاده‌راه بوستان بانوان فردیس به پایان رسیده است، افزود: این پارک دارای امکاناتی همچون رختکن، لوازم بازی کودکان، زمین بازی چندمنظوره، فضای اداری، سرویس بهداشتی و پیست دوچرخه خواهد بود.

شهردار فردیس با بیان اینکه بانوان نیمی از جامعه هستند و تحقق مطالبات آن‌ها برای مدیریت شهری فردیس از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: همکارانم در مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری این شهرداری در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر این پروژه را به بهره‌برداری برسانند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث فاز اول پارک بانوان فردیس ۷۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: مدیریت شهری فردیس نگاه ویژه‌ای به توسعه فضاهای سبز شهری دارد، این مجموعه نیز با هدف ایجاد حس امنیت، افزایش کیفیت زندگی اجتماعی و احترام به مقام و حقوق بانوان احداث می‌شود.

کد خبر 701967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.