افزایش مشارکت‌ اصفهانی‌ها در امور خیر طی ۷ ماه اخیر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: مساعدت‌های مردم نیکوکار برای حمایت از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد رشد داشته است.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به رشد کمک‌های مردمی در سال جاری اظهار کرد: مساعدت‌های نیکوکاران اصفهانی برای حمایت از خانوارهای تحت حمایت این نهاد در هفت ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی به نیازمندان مصرف می‌شود، افزود: کمک‌های مادی نیکوکاران برای اقداماتی از جمله رشد علمی و تقویت تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، تأمین مسکن خانوارها، حمایت‌های درمانی و ایجاد بسترهای اشتغال مددجویان، تهیه جهیزیه و لوازم ضروری استفاده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان به فعالیت بیش از ۵۴۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان اشاره و تصریح کرد: افزایش میزان کمک‌های مردمی در قالب نقد، کالا و خدمات، نشان از حسن اعتماد مردم و نیکوکاران به این مراکز و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده توسط این نهاد به مددجویان تحت حمایت و گروه‌های نیازمند جامعه است.

وی ضمن قدردانی از خیران در حمایت از خانوارهای تحت حمایت و نیازمند گفت: عموم مردم خیراندیش می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری یا شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* و اهدای هدایای نقدی و غیرنقدی خود، در خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به جامعه هدف این نهاد همراهی داشته باشند.

کد خبر 701927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.