دربی آسمان‌خراشان تهرانی / نبرد آسان گاندوها مقابل مس رفسنجان

هفته سوم از بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز با شش دیدار و حضور ۱۲ تیم پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم از بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز _دوشنبه پانزدهم آبان‌_ با شش دیدار و حضور ۱۲ تیم شهرداری گرگان، مهرام تهران، ذوب‌آهن اصفهان، مس رفسنجان، طبیعت تهران، آورتای ساری، فولاد هرمزگان، کاله آمل، پالایش نفت آبادان، لیموندیس شیراز، مس کرمان و پدافند هوایی مشهد در یک گروه مقدماتی پیگیری می‌شود.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته شاهد تقابل دو تیک مهرام و طبیعت هستیم که در آن شاگردان مدعی فرزاد کوهیان در مهرام به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده طبیعت می‌روند، این دو تیم تهرانی با در اختیار داشتن بازیکنان باتجربه رقابت سختی را با هم خواهند داشت. تیم طبیعت که در هفته گذشته با یک اختلاف امتیاز موفق شد مقابل تیم کاله به پیروزی برسد و نشان داد شاگردان البرز آب‌کناری حریف دست و پا بسته‌ای نیستند و حتی می‌توانند تیم خطرناکی برای مهرام مدعی باشند و امیدوارند است با داشتن سعید داورپناه و آرمان زنگنه و اتکا به دو بازیکن خارجی خود بتواند از مهرام هم دو امتیاز بگیرد. نکته جالب توجه این مسابقه تقابل سعید داورپناه و آرمان زنگنه مقابل تیم سابق خود یعنی مهرام باشد.

در دیگر دیدار این هفته ذوب آهن در خانه میزبان مس رفسنجان خواهد بود، گاندوها با هدایت مهران حاتمی در هفته نخست تیم رعد پدافند بودند که با نتیجه ۷۶ بر ۶۸ به پیروزی رسیدند و در هفته دوم در یک دیدار سخت و حساس مقابل ذوب‌آهن میزبان، هفته از رقابت‌ها با حساس‌ترین دیدار بین شهرداری گرگان و ذوب‌آهن در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان میزبان تیم شهرداری گرگان بودند که در نبود دو ستاره خود با نتیجه ۹۱ بر ۷۰ شکست خوردند و پیروزی را به تیم گرگانی دادند تا دومین برد مصطفی هاشمی با تیم جدیدش ثبت شود. اصلی‌ترین دلیل شکست ذوب آهن را می‌توان عدم حضور دو ستاره تیم بسکتبال ذوب‌آهن یعنی رسول مظفری و آرن داوودی برای دومین هفته متوالی برای گاندوها دانست.

 آرن داوودی بازیکن باتجربه ذوب‌آهن که حضور وی در زمین می‌توانست کفه ترازویی برای گاندوها باشد، چند هفته از میادین دور خواهد بود از سوی دیگر رسول مظفری، ستاره ملی‌پوش ذوب‌آهن نیز در این مسابقه حساس حضور نداشت تا کار حاتمی را برای چینش نفرات تیمش سخت کند. داوودی و مظفری به دلیل مصدومیت ذوب‌آهن را برابر شهرداری گرگان همراهی نکردند.

در دیگر دیدار مهم این هفته، شهرداری گرگان قهرمان فصل گذشته این هفته در کرمان به مصاف مس می‌رود و در این هفته کار راحت‌تری برای کسب امتیاز کامل و تثبیت صدرنشینی دارد. گرگانی‌ها هفته گذشته را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و در مقابل تیم مس کرمان نتیجه هر دو دیدار قبل خود را واگذار کرده است.

برنامه کامل هفته سوم لیگ برتر بسکتبال:

دوشنبه ۱۵ آبان

ذوب‌آهن - مس رفسنجان (ساعت ۱۶)

مس کرمان - شهرداری گرگان (ساعت ۱۶)

رعد پدافند هوایی - فولاد هرمزگان (ساعت ۱۶)

کاله آمل - لیموندیس شیراز (ساعت ۱۶)

نفت آبادان - آورتای ساری (ساعت ۱۶)

مهرام - طبیعت (ساعت ۱۶)

کد خبر 701920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.