۲ دستگاه اتوبوس در اصفهان سینما و کتابخانه سیار شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: دو دستگاه اتوبوس این شرکت با همکاری انجمن اسلامی دانش‌آموزی برای کتابخانه و اکران فیلم‌های سینمایی در نقاط مختلف شهر و با اولویت مناطق محروم استفاده می‌شود.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دو دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با همکاری انجمن اسلامی دانش‌آموزی در قالب فعالیت‌های تربیتی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس برای کتابخانه و دیگری برای اکران فیلم‌های سینمایی استفاده خواهد شد، افزود: در مرحله نخست دبیرستان‌های دوره‌های اول و دوم بیشتر مورد توجه خواهند بود.

۲ دستگاه اتوبوس در اصفهان سینما و کتابخانه سیار شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: قرار است این اتوبوس‌ها به‌صورت هفتگی در نقاط مختلف شهر و با اولویت مناطق محروم حرکت کند و در کنار آن بازی‌های تاما نیز اجرا شود تا به بهانه فیلم‌ها فعالیت تربیتی داشته باشیم که فیلم‌ها نیز با همین موضوع است.

۲ دستگاه اتوبوس در اصفهان سینما و کتابخانه سیار شد

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این اتوبوس‌ها به مدارس اصفهان نیز می‌رود، افزود: این اتوبوس‌ها برای مراسم ملی و مذهبی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و به‌عنوان مثال برای ۱۳ آبان استفاده شد که تا حد زیادی بازخورد مثبت دریافت کردیم.

کد خبر 701894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.