عزم جدی برای راه اندازی سینماهای مدرن/ افتتاح سینما در شهرستان بم

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: شهرستان بم پس از زلزله سینما نداشته است و امیدواریم در دولت سیزدهم شاهد افتتاح سینمای بم باشیم.

محسن روحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به دیدار اخیر با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از بازسازی فاز دوم موزه هنرهای معاصر کرمان خبر داد و اظهار کرد: فاز اول موزه هنرهای معاصر به بهره‌برداری رسیده است و فاز دوم که ساختمان تاریخی است، نیازمند تعمیر و بازسازی است.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته در دیدار با وزیر و معاونین با حضور استاندار کرمان، بازسازی پروژه با همکاری و مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمان آغاز می‌شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در ادامه از افتتاح سینمای شهر بم خبر داد و گفت: شهرستان بم پس از زلزله سینما نداشته است و امیدواریم در دولت سیزدهم شاهد افتتاح سینمای بم تا بهمن ماه سال جاری باشیم.

وی هم‌چنین با اشاره به تعاملات صورت گرفته برای راه‌اندازی سینماهای مدرن در شهر کرمان، تصریح کرد: با پیگیری استاندار کرمان، سینماهای مدرن با همکاری مراکز تجاری، از جمله مجموعه تجاری ملل در میدان بیرم‌آباد و مجموعه صاروج ایجاد می‌شود.

روحی هم‌چنین از پیگیری مسائل هنرمندان و تجلیل از مفاخر کرمان در دیدار با وزیر فرهنگ خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی استاندار فرهنگی کرمان، نتیجه این دیدار به رونق بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و هنری بینجامد.

کد خبر 701829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.