اجرای ۳۲۰۰ متر اصلاح خطوط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شاهین شهر

مدیر عامل آبفای استان اصفهان از پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب در شاهین شهر از اصلاح ۳۲۰۰ متر خطوط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شاهین شهر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین اکبریان از پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب در شاهین شهر از اصلاح ۳۲۰۰ متر خطوط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شاهین شهر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان طی سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه این عملیات با توجه به فرسودگی و قدمت بالای شبکه فاضلاب در بلوار آیت الله طالقانی و آیت الله منتظری شاهین شهر انجام گرفته است، اظهار کرد: این عملیات با لوله‌های به قطر ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۴۰۰ میلی متر در خطوط انتقال و قطرهای ۲۰۰ تا ۱۶۰۰ میلی متر انجام شده است.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان با اشاره به اینکه در حدود ۹۵۰ متر از این عملیات در قطر ۱۴۰۰ میلی متر با استفاده از روش نوین و مکانیزه TBM اجرا شده است، عنوان کرد: در روش TBM، حفاری تونلی با استقرار دستگاه حفاری در عمق مورد نظر و انتقال خاک با نقاله‌های مستقر ، صورت می‌گیرد که از مزایای مهم این روش می‌توان به مسدود نشدن مسیر بلوار، عدم مزاحمت برای تردد وسایل نقلیه و کاهش خاکبرداری و تخریب آسفالت اشاره کرد.

اکبریان همچنین از نصب ۴۱۰ فقره انشعاب فاضلاب در هفت ماهه نخست سال جاری در شاهین شهر خبر داد.

کد خبر 701785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.