ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به مددجویان تحت پوشش بهزیستی فارس

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیماران خاص و مددجویان تحت پوشش بهزیستی، در مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی حضرت امیرالمومنین(ع) خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مهرداد شریفی امروز _ یکشنبه چهاردهم آبان_ اظهار کرد: خدمات دندانپزشکی یکی از چالش‌های سلامت برای بیماران خاص و مددجویان تحت پوشش بهزیستی بوده و بسیاری از این افراد به دلیل نبود تمکن مالی، برای دریافت این خدمات با چالش رو به رو هستند.

وی افزود: با توسعه و تجهیز واحد دندانپزشکی مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی حضرت امیرالمومنین (ع)، به زودی به افرادی که تحت حمایت سازمان بهزیستی و یا دارای بیماری خاص هستند، خدمات دندانپزشکی و دندانپزشکی تحت بیهوشی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تاکید بر تلاش دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجموعه معاونت درمان برای کمک به نیازمندان و افراد کم برخوردار استان با تمام توان، اضافه کرد: در این راستا از تمام ظرفیت‌های موجود در دانشگاه علوم پزشکی شیراز استفاده می‌شود.

شریفی همچنین حمایت از بیماران را به عنوان یکی از فعالیت‌های دانشگاه و مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس برشمرد و از خیرین در راستای ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به بیماران خاص و مددجویان تحت پوشش بهزیستی نیز دعوت به همکاری کرد.

کد خبر 701782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.