آغاز طرح برخورد با موتورسیکلت‌های ضایعاتی در شهر گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از جمع‌آوری هشت دستگاه موتورسیکلت ضایعاتی خبر داد و گفت: طرح برخورد با موتورسیکلت‌های ضایعاتی در شهر گرگان آغاز شد.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از جمع‌آوری ۸ دستگاه موتور سیکلت ضایعاتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات کارگروه ساماندهی مراکز ضایعاتی طرح برخورد و جمع‌آوری موتورسیکلت‌های ضایعاتی سطح شهر گرگان در دستور کاری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در نخستین روز این طرح با همراهی پلیس راهور و انتظامی تعداد شش دستگاه موتور سیکلت از نقاط مختلف شهر گرگان جمع‌آوری و به پارکینگ انتظامی جهت ادامه سیر مراحل قانونی منتقل شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: حضور و فعالیت موتورهای سیکلت و دوره گردهای ضایعاتی به یک معضل ملی تبدیل شده است که گریبان‌گیر بیشتر شهرهای کشور شده و ساماندهی این قشر به یک درخواست عمومی از شهرداری‌ها تبدیل شده است.

سالاری اضافه کرد: فعالیت این دوره‌گردها علاوه بر سر و صدا و آلودگی صوتی، مشکلات ترافیکی و نازیبایی بصری نیز ایجاد کرده است، نظافت شهری را برهم زده و باعث وارد کردن خسارت به تجهیزات از جمله باکس‌های مکانیزه شده است.

وی تاکید کرد: طرح جمع‌آوری موتورسیکلت‌های ضایعاتی و دوره گردها به طور مستمر تا رسیدن به وضعیت مطلوب با همکاری کارگروه ویژه ساماندهی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 701757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.