هواوی میت ۶۰ پرو چه مشخصاتی دارد؟ + بررسی و قیمت Huawei Mate 60 امروز (۱۴ آبان)

مشخصات Huawei Mate 60 و قیمت گوشی هواوی میت ۶۰ پرو و پرو پلاس مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از شایعات متعدد، سرانجام هواوی بدون برگزاری رویداد خاصی سه‌شنبه، بیست‌ونهم آگوست ۲۰۲۳ (هفتم شهریور ۱۴۰۲) از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد.

مشخصات گوشی هواوی میت ۶۰ پرو

گوشی هواوی میت ۶۰ پرو دارای نمایشگر ۶.۸۲ اینچی OLED LTPO با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز است، این نمایشگر از عمق رنگی ۱۰ بیت پشتیبانی می‌کند. نرخ نمونه‌برداری لمسی آن نیز ۳۰۰ هرتز است. گوشی هوشمند یادشده گواهی IP69 را دریافت کرده است بنابراین تا نیم ساعت در عمق شش متری آب مقاوم است.

دوربین گوشی هواوی میت ۶۰ پرو

سه حفره روی نمایشگر گوشی هواوی میت ۶۰ پرو وجود دارد که یکی از آن‌ها مخصوص دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است و دو حفره دیگر برای حسگرهای 3D ToF است. یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپ ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی می‌شود.

باتری گوشی هواوی میت ۶۰ پرو

انرژی مورد نیاز گوشی هواوی میت ۶۰ پرو با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود و از فناوری شارژ ۸۸ وات بهره می‌برد، این محصول از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ معکوس ۲۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات گوشی یادشده می‌توان به پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای اشاره کرد، کاربران می‌توانند از این طریق پیام کوتاه ارسال کنند یا تماس صوتی برقرار کنند.

قیمت میت ۶۰ پرو

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته آخرین قیمت عرضه این گوشی در بازار ایران مربوط به فروشگاهی در تهران است که قیمت این گوشی با حافظه ۵۱۲ گیگابایت و رجیستری و یک ماه مهلت تست به میزان ۶۹ میلیون تومان اعلام کرده است.

هواوی میت ۶۰ پرو چه مشخصاتی دارد؟ + بررسی و قیمت امروز Huawei Mate 60 در بازار ایران

قیمت میت ۶۰ پرو پلاس

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته آخرین قیمت عرضه این گوشی در بازار ایران مربوط به فروشگاهی در تهران است که قیمت این گوشی با حافظه یک ترابایت و یک ماه مهلت تست به میزان ۱۲۰ میلیون تومان اعلام کرده است.

هواوی میت ۶۰ پرو چه مشخصاتی دارد؟ + بررسی و قیمت امروز Huawei Mate 60 در بازار ایران

کد خبر 701745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.