گسترش روحیه مقاومت در سراسر جهان را شاهد هستیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارومیه در یادواره شهدای دانش‌آموز گفت: تمدن نوین اسلامی و فرهنگ ناب اسلامی ایرانی و روحیه مقاومت امروز در جوامع بین‌المللی صادر شده است و روز به روز شاهد توسعه آن در سراسر جهان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ قهرمان عیوضلو امروز _یکشنبه چهاردهم آبان_ در یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان ارومیه بر پاسداشت خون شهدا و معرفی آرمان‌های آنها به نسل جوان تأکید کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت ایثارگری و جانفشانی شهدای گرانقدر امروز بر بلندای قله‌های افتخار و بالندگی جهانی قرار گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارومیه گفت: اقتدار، ایمان، عزت، شجاعت و ولایتمداری از شاخصه‌های بارز شهدای معزز انقلاب اسلامی است که باید این شاخصه‌ها امروز برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

عیوضلو تصریح کرد: آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شجاعت و مقاومت و منش شهدای گرانقدر خصوصاً شهدای دانش‌آموز می‌تواند انقلاب اسلامی را بیمه کند.

وی تأکید کرد: تمدن نوین اسلامی و فرهنگ ناب اسلامی ایرانی و روحیه مقاومت امروز در جوامع بین‌المللی صادر شده است و روز به روز شاهد توسعه آن در سراسر جهان هستیم.

کد خبر 701708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.