جزئیات خسارت سیل به ۶ شهر مازندران / شکستگی سد ذوات چالوس تکذیب شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: سیلاب ناشی از بارش رگباری روز گذشته به شش شهرستان عباس‌آباد، چالوس، نوشهر، نور، سوادکوه و آمل خسارت وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ‎حسنیعلی محمدی امروز _یکشنبه چهاردهم آبان_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اثر بارش‌های رگباری بخشی از تأسیسات توزیع و فوق توزیع برق در غرب مازندران آسیب دید و به دنبال آن برق بخشی از مناطق در نوشهر و چالوس قطع شده بود، اظهار کرد: در ساعت‌های اولیه با همکاری نیروهای امدادی این مشکل رفع شده است.

وی افزود: بخشی از ابنیه فنی و واحدهای مسکونی روستاهای ورازده، میانه شهرستان نور، روستای نفت چال سوادکوه و بخش مرکزی شهر زیرآب دچار آسیب دیدگی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران تاکید کرد: سد ذوات تخریب نشده است و به دلیل تجمع درختان شکسته و افتاده در دهانه پل در این سد تغییر مسیر آب داشتیم، خاطرنشان کرد: تغییر مسیر سیلاب از سد انحرافی سرآبرود باعث تخریب بخشی از ابنیه فنی و تعدادی از منازل روستایی علی آباد و ذوات چالوس شده است اما آسیب‌دیدگی سد نداشتیم.

محمدی با اشاره به اینکه در شهرستان عباس‌آباد که بیشترین خسارت سیل را داشتیم دو دهنه پل تخریب شده و راه دسترسی شهرک نواب این شهرستان نیز آسیب دیده است، گفت: به دلیل حجم بالای سیلاب در بعضی مسیل‌ها و رودخانه‌های عباس‌آباد، نوشهر، چالوس، نور، سوادکوه و آمل، بخشی از تأسیسات و ابنیه فنی این شهرستان خسارت دیده است.

کد خبر 701704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.