قطع برق در بعضی مناطق شهرهای چالوس و نوشهر

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تلاش‌ها برای کاهش خسارت‌های ناشی از سیلاب در غرب مازندران گفت: برق مناطقی از نوشهر و چالوس بر اثر سیل قطع شده است و در تلاش برای برقراری آن هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد توکلی امروز _یکشنبه چهاردهم آبان_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شدت بارندگی در غرب استان مازندران طی روز گذشته کم‌سابقه بوده و منجر به بروز خساراتی شده است، اظهار کرد: شهرستان‌هایی از غرب مازندران همچون عباس‌آباد، چالوس و نوشهر دچار سیلاب و روان‌آب شده و خساراتی به مراکز شهر و روستاها وارد کرده است.

وی با بیان اینکه از روز گذشته دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان مازندران برای پشتیبانی از بحران در آماده‌باش کامل هستند، افزود: ماشین‌آلات مورد نیاز از جمله بیل و لودر برای بازگشایی مسیرها به مناطق غرب مازندران ارسال شده و سایر تجهیزات موردنیاز نیز در حال اعزام به این مناطق است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه برق بعضی مناطق چالوس و نوشهر قطع شده است، اضافه کرد: عوامل دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله برق در صدد رفع مشکل و برقراری برق مناطق هستند.

توکلی با اشاره به اینکه در روستاهایی که دچار سیلاب شده‌اند دهیاران موظف شدند که از ظرفیت‌های مختلف استفاده و به مردم خدمات‌رسانی کنند، گفت: تجهیزات و پشتیبانی خدماتی از مناطق سیل‌زده در حال انجام است و با اعزام مدیران به غرب مازندران خسارت‌های نهایی برآورد و اعلام می‌شود.

کد خبر 701694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.