بانک اطلاعاتی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری است/ تلاش برای حضور سرمایه‌گذاران بزرگ در اهواز

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه رفع موانع قانونی از الزامات رسیدن به مرحله انعقاد قرارداد است، گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری است و می‌تواند علاوه بر کوتاه شدن روند جذب سرمایه، تاثیر چشمگیری بر پروژه‌های سرمایه‌گذاری داشته باشد.

صادق کهوازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هلدینگ‌های بزرگ کشور ظرفیت خوبی برای حضور در اهواز و ورود به حوزه سرمایه‌گذاری در مدیریت شهری دارد تا باید بتوانیم با یک تعامل سازنده نسبت به توسعه شهر اقدام کنیم، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در مرحله نخست تسهیل‌گری را بهترین روش برای جذب هلدینگ‌های بزرگ در موضوعات سرمایه‌گذاری در نظر دارد.

وی افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری می‌تواند علاوه بر کوتاه شدن روند جذب سرمایه، تأثیر چشمگیری بر تکمیل پروژه‌های گردشگری، تفریحی و عمرانی خواهد داشت، اینکه در سطح مناطق شهرداری انجام و لیست فرصت‌ها تهیه شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه رفع موانع قانونی از الزامات رسیدن به مرحله انعقاد قرار داد است، گفت: در حال حاضر بیش از یکصد پیشنهاد سرمایه‌گذاری در شهر اهواز وجود دارد که در حالی بررسی و امکان سنجی پیش از سرمایه‌گذری هستیم تا بتوانیم، مناسب‌ترین و بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری را معرفی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با هلدینگ شستا برای سرمایه‌گذاری در اهواز گفت: در این جلسات ضمن بررسی همکاری مشترک در ورود این بخش به حوزه سرمایه گذاری در سطح شهر، فرصت‌های سرمایه گذاری نیز معرفی شدند

کد خبر 701692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.