خسارت ۲۳۰۰ میلیارد تومانی سیل به غرب مازندران

استاندار مازندران از خسارت ۲۳۰۰ میلیارد تومانی سیل امروز و شب گذشته به غرب مازندران خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمود حسینی‌پور صبح امروز _یک‌شنبه چهاردهم آبان_ در بازدید سحرگاهی از مناطق سیل‌زده غرب مازندران با اشاره به اینکه سیلابی که از روز گذشته از منطقه عباس‌آباد آغاز شده به شش فقره پل آسیب جدی زده است، اظهار کرد: این سیل خسارت جانی نداشت.

وی با بیان اینکه با تدابیر مسئولان امر، مسدود کردن این پل‌ها و پیش‌بینی‌هایی که انجام شده بود میزان خسارت‌ها به حداقل ممکن رسیده است، افزود: خسارت‌هایی با سیل روز گذشته به اراضی کشاورزی وارد شد و سیل به ۲۰ واحد مسکونی خساراتی وارد کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مجموعات برآوردهای انجام شده نشان می‌دهد، حدود ۲,۳۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف این مناطق وارد شده است، خاطرنشان کرد: این برآوردها اولیه است و کارشناسان در حال ارزیابی خسارت‌ها هستند.

حسینی‌پور ادامه داد: سیلاب یکی دو خودروی همشهریان را با خود برد و بعضی خسارت‌هایی که به مسیرهای مواصلاتی جاده‌ها وارد شده است نیز در دست تعمیر و رفع انسداد است.

وی با قدردانی از اقدامات پیشگیرانه مسئولان منطقه که در کاهش خسارت‌ها مؤثر بوده است، گفت: رها شدن بعضی پروژه‌های پل‌سازی توسط پیمانکاران و تعبیه نشدن سازه‌های مناسب در این پل‌ها، مشهود بود که پس از بررسی‌ها در بخش‌های جدید این مسائل رعایت می‌شود تا شاهد حوادث اینچنینی نباشیم.

کد خبر 701690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.